Η ΒΑΡΕΛΑΣ Α.Ε. έχει ως πρωταρχική στρατηγική την καλύτερη δυνατή ανάπτυξη του δυναμικού του υψηλής ποιότητας προσωπικού της, κάτι το οποίο, η εταιρεία θεωρεί ότι αποτελεί επένδυση υψίστης σημασίας. Αυτή η δέσμευση έχει ως αποτέλεσμα την διατήρηση του προσωπικού της σε εντυπωσιακό ποσοστό, και την επαγγελματική ανάπτυξή του, πράγμα το οποίο διασφαλίζει τη συνεχή εξέλιξη και ανανέωση της ίδιας της οργάνωσης της εταιρείας, επιτρέποντας της να παραμένει σε ηγετική θέση στην ανάπτυξη της αγοράς της εδώ και τέσσερεις δεκαετίες.
Οι βασικές μέθοδοι τις οποίες χρησιμοποιεί η εταιρεία προκειμένου να εκπληρώσει τους στόχους της είναι:
- Η στελέχωση του τμήματος Μάρκετινγκ και Πωλήσεων της εταιρείας με εξειδικευμένο Επιστημονικό Προσωπικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από ευελιξία, αμεσότητα και επιδεξιότητα στην επικοινωνία του με τους πελάτες. Όλο το προσωπικό συμμετέχει σε εκπαιδευτικά σεμινάρια επιμόρφωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να διασφαλιστεί η παραμονή της ΒΑΡΕΛΑΣ Α.Ε σε ηγετική θέση στην αγορά.
- Η επιστημονική και τεχνική εκπαίδευση των χρηστών των εξειδικευμένων προϊόντων της, δια των υψηλά καταρτισμένων στελεχών του τμήματος Πωλήσεων.
- Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, πριν, κατά την διάρκεια και μετά την πώληση, η οποία είναι αποτέλεσμα του υποδειγματικού συντονισμού του προσωπικού του κάθε τμήματος αλλά και των διαφορετικών τμημάτων της εταιρείας μεταξύ τους.
- Η άμεση και ολοκληρωμένη τεχνική υποστήριξη η οποία παρέχεται από το εξειδικευμένο και άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης.
- Η επιλογή προμηθευτών οι οποίοι χαρακτηρίζονται από υψηλού επιπέδου ερευνητική δραστηριότητα και παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και εφαρμόζουν ενεργά πελατοκεντρικές αρχές.
- Η στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας, και στις δύο πλευρές της εφοδιαστικής αλυσίδας, προκειμένου να διασφαλίζεται η επιτυχία για όλα τα μέρη.
- Η ανάπτυξη των υπαρχουσών συνεργασιών και η δημιουργία νέων σε βάση συνέργειας, προκειμένου να διευρύνεται περαιτέρω το φάσμα προϊόντων της εταιρείας εντοπίζοντας και καλύπτοντας περισσότερες ανάγκες πελατών.
Τομείς Επιέλξτε τομέα: